visitors ;)

visitors. thank you! :)
free html visitor counters

Friday, December 2, 2011

cinta giant. konon-konon sehati sejiwa part 1.

suatu petang, aku pergi lah pasaraya Giant kat area kuantan. mase tu aku gi ngan family aku lah. biase lah hujung-hujung bulan. gaji bapak aku mesti masyuk punye. and at the same time, paw mak ayah aku macam-macam lah. dapat gaji kan. mesti paw itu ini. kalau dorang x bagi ape aku nak, haa~ tarik muka terus! hey dieda, dari dulu sampai sekarang still x ubah-ubah perangai yang konon bajet budak kecik tu. haha. okay, panjang pulak intro nye. back to our topik, mase sampai je kat giant tu, family aku pegi makan kat food court dalam giant tu. 

haa, time tu, aku cam nampak ade yang memandang lah. err, sape yang hensem sangat dok pandang-pandang aku yang bajet comel ni haa? malu kejap. tapi cover lagi. makan pon, alahai~ aku pon naek menyampah tengok aku makan. bapak lah cover nye! and, then again, sape yang pandang-pandang tu? still, x jumpe lagi sape. hati ni kuat cakap cam nak tambah kawan baru je. haha. konon~

then, lepas je makan, aku and family pegi lah beli barang-barang yang patot. shooping punye shooping, sampai penat lutut aku yang free with peta dunia ni. haha. tiba lah masa untuk balik angkut segala barang-barang letak dalam kete. and, tibe-tibe. sebelom kua dari pintu giant, ade suara kasar kedengaran~

"ehem-ehem. errr, saye nak kenal boleh? nak no fon boleh?" -muka control macho and bajet gentel.
"err, awak ni sape ye? nak no fon? ohh, mane boleh!" - bajet jual mahal.
"alahh, x boleh ke? saye just nak kenal dengan awak je. datang dengan family ke?"
"err, sorry. x boleh lah nak bagi no. aah, datang dengan family." - mate kau ni buta ke ape? dah terang-terang aku datang dengan family. ngek betol.
"ohh, x boleh ke? xpe lah." - dengan hati yang hampa.
"ohh, okay. :) " - lalu belah dengan muke yang koya. 

haha. what happen next? see you in next entry. have a nice day guys!  :)

No comments:

sayeSAYANGmereke =)