visitors ;)

visitors. thank you! :)
free html visitor counters

Friday, December 2, 2011

hey blogger, i'm back! :)

ohh hooo hooiiii! bapak lah lame aku tak meng-update blog kesayangan aku ni haa. bile bukak balik blog ni, mak aiii. bersarang gila kot. labah-labah banyak pulak dok buat sarang kat celah-celah blog aku ni. kesian aku tengok baby aku ni. haha. aku dah clean up semua bende-bende yang tak patut. sekarang blog aku dah bersih. hehe. okay, starting for now, aku kembali aktif dalam dunia blogging dan akan meng-update kot cerita-cerita mengarot aku ni dari masa ke masa. itu pon kalau free lah. hehe.

okay, sekarang ni aku tengah cuti semester. ape lah nak buat cuti-cuti ni. haihh. nak keje, malas. ini lah budak zaman sekarang. malas bekerja. sebagai contoh yang ade depan mate korang sekarang, aku lah. haha. camne nak nak kumpul duet nak buat lesen kete ni. semester depan kene dok luar dah. haa, masak lah aku nak kene rushing buat lesen kete. ade sape-sape nak tolong aku buat lesen kete palsu? meh, bagitau aku. haha. jangan takot, bapak aku polis. pandai-pandai lah cover line kan. haaaa. kepala hotak kau dieda. bodoh punye idea. haha. malas nak buat lesen punye pasal kan. lagi pon duet pon tengah xde ni haa. kayap gila! ade sape-sape jugak nak sedekahkan duet kat aku? haa, sile-sile lah. dapat pahala, bagus jugak tu. hehe. banyak pulak aku membebel pagi-pagi buta yang cantek macam aku ni. :)

pape hal, aku sambong membebel kat entry yang laen lah okay. macam biasa, have a nice day guys! :)


No comments:

sayeSAYANGmereke =)