visitors ;)

visitors. thank you! :)
free html visitor counters

Friday, December 2, 2011

cinta giant. konon-konon sehati sejiwa part 2.

alright. entry ni adalah sambongan dari entry yang lepas. ape yang terjadi kat dua orang makluk yang konon-konon nak berkawan tapi x jadi tu? haa~ ini lah sambongan die. hehe.

okay, sesudah je pasangan nak kawan x jadi tu belah, dorang pon buat lah haluan masing-masing. yang si lelaki ni konon-konon hampa sebab x dapat no yang di mintak tu. yang si perempuan ni bajet mengada, jual mahal. padahal nak bagi no tu. tapi yelah, mengade kan. biase lah perempuan. mane boleh bagi no on the spot camtu je. mesti nak jual mahal jugak kan? haha. then again, abeh kat situ je ke perjumpaan mengarot dorang tu? ohhh, tidak~ ade lagi cerite die. tapi yang ni laen sket.

bile aku dah sampai umah, tibe-tibe teringat plak care lelaki tu mintak no. ohh, rupe-rupenye die lah yang tengok aku makan ape sume. hensem betol perangai nye. same hensem cam tuan badan tu. haha. tapi aku pelik jugak. muke hensem gitu x kan lah xde awek yang nak. mustahil betol. aku ade jugak tanye akak pasal lelaki "hensem" tu. tapi akak aku cakap "kau bodoh, orang tu nak kenal kau jual mahal. sape suruh. bajet sombong. huhhh!". perghh! x pasal kene camtu ngan akak aku. bisa benar ayat die tu haa. tapi xpe, kalau ade jodoh nak kawan tu, x kemane lah kan. haha.

okay, mase tu aku rase kejadian tu x kan berulang dah. sebabnye, aku busy dengan study. xde mase nak balik umah tiap-tiap minggu. kalau aku dok hostel, memang xde lah ikot mak aku beli barang ke ape. hampir sebulan jugak lah aku x balik umah. mase tu, xde dah pikir si "hensem" kat giant tu. and dah xde dah nak jumpe lagi die tu. so, aku buat bodoh. layan study plak. xde dah care budak "hensem" tu. haha. hampa lah konon-konon. haa, tu lah. laen kali jangan nak jual mahal sangat. ape, kau ingat kau tu cantek sangat ke dieda? "cantek gok poseng!" - jawab dalam hati. haha. ohhh, perasan!

setelah sebulan buat x tau pasal si "hensem" tu, tibe-tibe......

what happen next? haha. as usual, see you in next entry lah! haha. saje je nak bagi readers tertunggu-tunggu. lalalalallala~ have a nice day guys!  :)


No comments:

sayeSAYANGmereke =)